Известие

Collapse
No announcement yet.

Съвет относно покупка на 159

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Ми какво те бърка? Нека си налагат такива мнения. Тъкмо ще караш това, което те кефи на доста по-ниска цена точно заради масовото мнение, че е боклук
    159 2.4 JTDM HIGH
    147 1.9JTD 8v - Ex

    Comment


    • Колеги, някой има ли инфо за тази :

      http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...3&slink=eyffgf

      Comment


      • Първоначално публикувано от borkoi Покажи съобщение
        Колеги, някой има ли инфо за тази :

        http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...3&slink=eyffgf
        Казанлъшката ходих и я гледах и я карах. Колата е страхотна, има фактури за всичко правено по нея от 2012 г. Само трябва да и се оперират детските болести, но и това не е задължително да стане веднага, защото DPF-a е добре за сега и колектора е сменян вече преди две години. Историята и е, че е купена в Полша от първия собственик, който я продава на втория собственик през 2011г, който пак е поляк. Втория собственик през 2012 г заминава за Англия на работа с нея. Там я поддържа и всички фактури за ремонти са от там. По Коледа си е купил нова кола вече с десен волан и тази я продал на негов колега (българче), което в прав текст ми каза, че я взел с цел търговия, тъй като колегата му я е дал доста изгодно.
        Причината, за да се откажа от нея е, че няма ASR/VDC, Странното е, че колата има всички екстри (вкл и подгрев на седалките и преден парктроник), с изключение на шибидах и ксенон и първия собственик изрично е поръчал да е без ASR/VDC, което е стандартно за модела.
        Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
        Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
        Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
        Alfa Romeo 156, 2.0TS

        Comment


        • Прави ми впечатление, че въобще не се внасят 159-ки след 2010-та с новия ЖТД двигател. Имаше една - в автокъща на Симеоновско шосе, която беше наглед в перфектно състояние, престоя около 3 месеца. Явно цените са високи за Ганьо, който ще си купи Алфа само ако е наполовина на цената на аналогично БМВ.
          Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
          AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
          Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

          Comment


          • Е много ясно. Мислиш ли, че щях да карам Опел ако струваше колкото алтернативно БМВ.
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Comment


            • Благодаря за инфото както и предполагах колата е добра, обаче ASR си е екстра която и аз искам да има .

              Comment


              • Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                Е много ясно. Мислиш ли, че щях да карам Опел ако струваше колкото алтернативно БМВ.
                Ясно е за такива като тебе, които се водят по "мейнстрийма". Когато Алфата е евтина и обезценена, то е щото е калпава и "пазарът си го е показал". Когато не е обезценена - тя много скъпа бе.

                В момента проблемът не е в цената, а в наличността. Който проблем всъщност стои и с БМВ, стига да знаеш какво и защо БМВ търсиш, а не само да е баварец, щото на пичките в Студентски град сами им падат гащите като го видят.
                Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                Comment


                • Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                  Явно цените са високи за Ганьо, който ще си купи Алфа само ако е наполовина на цената на аналогично БМВ.
                  На мен ли само ми се струва, че цените на аналогично BMW не са двойни, а само малко по-високи?
                  Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                  Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                  Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                  Alfa Romeo 156, 2.0TS

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщение
                    На мен ли само ми се струва, че цените на аналогично BMW не са двойни, а само малко по-високи?
                    Е нали това казвам - няма как 159-ка след 2009-та да е наполовина или с 30% по-евтина от аналогично БМВ и затова не ги внасят, щото няма кой да ги купи.

                    За последните месеци гледах единствените две 159-ки с новия дизел - и на двете им искаха между 15 и 16 000 лева. Поради голямото предлагане на 159-ки гледам и БМВ-та комби от 2006 до 2010 - вървят между 14 и 18 000 лева според зависи от годината, състоянието и оборудването.
                    Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                    AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                    Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от borkoi Покажи съобщение
                      Колеги, някой има ли инфо за тази :

                      http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...3&slink=eyffgf
                      Аз също ходих да я гледам. В техническо отношение е добре, НО..

                      1. Климатроника не духаше студено като хората;
                      2. Отвътре беше супер мърлява и захабена. Мокета е светъл и адски мизерен откъм водача;
                      3. Седалките отпред не са смачкани, но са поизръткани и кожата на допир е сякаш стоиш на плюш, а не е гладка (иначе са електрически дори седалките);
                      4. Панелите и корите са поиздрани, на места бая прилично;
                      5. Съединителя е нов, но отделя почти от пода. Предполагам, че това се регулира;
                      6 . Най-фрапиращото - многожество външни забележки.
                      Тавана е набит от градушка, задния капак е смачкан сякаш е удрян всеки път в нещо, когато е отварян. Всички панели са на бели точки от камъчета, а отпред имаше и натиснато мисля на капака.

                      Извода ми е, че колата като цяло не е зле, но за тези пари е повече от абсурдно да я вземе някой, който е фен, а не просто поредния ползвател.

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                        Ясно е за такива като тебе, които се водят по "мейнстрийма". Когато Алфата е евтина и обезценена, то е щото е калпава и "пазарът си го е показал". Когато не е обезценена - тя много скъпа бе.

                        В момента проблемът не е в цената, а в наличността. Който проблем всъщност стои и с БМВ, стига да знаеш какво и защо БМВ търсиш, а не само да е баварец, щото на пичките в Студентски град сами им падат гащите като го видят.
                        Какъв мейнстрийм те гони?
                        Ако БМВ струваше колкото Алфа, в този форум щяхте да карате Алфи 3-4-ма човека макс. И тя си е евтина, защото си е калпава. А и не е скъпа по принцип, кой е казал, че е скъпа?
                        Просто тука пишещите все казвате, че трябва да е скъпа, обявите са евтини, купуват се евтини масово, а след това същите тези хора казват, че трябва да е скъпа. Страхотна логика. Е за какво трябва да е скъпа? За автомата от 2.5 ли? За ел. схемите от преди 15 години ли? Заради схемата на ксенона от преди 20 години ли? Заради емблемата ли? Какво въобще е инвестирано в тази кола, че трябва да е скъпа? А, да, Алфовото сърце, извинявай.
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Iv40 Покажи съобщение
                          Аз също ходих да я гледам. В техническо отношение е добре, НО..

                          1. Климатроника не духаше студено като хората;
                          2. Отвътре беше супер мърлява и захабена. Мокета е светъл и адски мизерен откъм водача;
                          3. Седалките отпред не са смачкани, но са поизръткани и кожата на допир е сякаш стоиш на плюш, а не е гладка (иначе са електрически дори седалките);
                          4. Панелите и корите са поиздрани, на места бая прилично;
                          5. Съединителя е нов, но отделя почти от пода. Предполагам, че това се регулира;
                          6 . Най-фрапиращото - многожество външни забележки.
                          Тавана е набит от градушка, задния капак е смачкан сякаш е удрян всеки път в нещо, когато е отварян. Всички панели са на бели точки от камъчета, а отпред имаше и натиснато мисля на капака.

                          Извода ми е, че колата като цяло не е зле, но за тези пари е повече от абсурдно да я вземе някой, който е фен, а не просто поредния ползвател.
                          Ами ... звучи като нормални следи от употреба на десетгодишна, неподготвяна специално за продажба кола.

                          А Алфите се купуват по принцип от фенове, така че ...

                          ---------- Post added at 10:48 ---------- Previous post was at 10:47 ----------

                          Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                          Какъв мейнстрийм те гони?
                          Ако БМВ струваше колкото Алфа, в този форум щяхте да карате Алфи 3-4-ма човека макс. И тя си е евтина, защото си е калпава. А и не е скъпа по принцип, кой е казал, че е скъпа?
                          Просто тука пишещите все казвате, че трябва да е скъпа, обявите са евтини, купуват се евтини масово, а след това същите тези хора казват, че трябва да е скъпа. Страхотна логика. Е за какво трябва да е скъпа? За автомата от 2.5 ли? За ел. схемите от преди 15 години ли? Заради схемата на ксенона от преди 20 години ли? Заради емблемата ли? Какво въобще е инвестирано в тази кола, че трябва да е скъпа? А, да, Алфовото сърце, извинявай.
                          Т.е. скъпа е колкото БМВ? Или БМВ е евтино колкото Алфа? И в двата случая не ти се връзва.
                          Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                          AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                          Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Iv40 Покажи съобщение
                            Аз също ходих да я гледам. В техническо отношение е добре, НО..

                            1. Климатроника не духаше студено като хората;
                            2. Отвътре беше супер мърлява и захабена. Мокета е светъл и адски мизерен откъм водача;
                            3. Седалките отпред не са смачкани, но са поизръткани и кожата на допир е сякаш стоиш на плюш, а не е гладка (иначе са електрически дори седалките);
                            4. Панелите и корите са поиздрани, на места бая прилично;
                            5. Съединителя е нов, но отделя почти от пода. Предполагам, че това се регулира;
                            6 . Най-фрапиращото - многожество външни забележки.
                            Тавана е набит от градушка, задния капак е смачкан сякаш е удрян всеки път в нещо, когато е отварян. Всички панели са на бели точки от камъчета, а отпред имаше и натиснато мисля на капака.

                            Извода ми е, че колата като цяло не е зле, но за тези пари е повече от абсурдно да я вземе някой, който е фен, а не просто поредния ползвател.
                            Аз я гледах в самото начало на май месец (два дена след като обявата беше пусната) и тогава нямаше никакви фрапиращи външни забележки, както и следи от градушка, ама от тогава доста време вече мина. Колега, съединителя не може да се регулира (това става автоматично). И моя съединител, както и на предишната ми и на още две, с доказано читави съединители, отделят сравнително ниско.
                            Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                            Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                            Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                            Alfa Romeo 156, 2.0TS

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                              Т.е. скъпа е колкото БМВ? Или БМВ е евтино колкото Алфа? И в двата случая не ти се връзва.
                              Ами не, евтина като Алфа.
                              Едно БМВ 3-ка на пазара в момента е минимум 50% по-скъпо от алтернативна 159-ка.
                              Както и една Ф11-ка е 2х по-скъпо от моя Опел. Та така. Ако беше на цената на Опел аз нямаше да карам Опел, най-вероятно. Ама така де. Гледаш колкото се може по-евтинко, пък и да ти хареса и започваш с компромисите. Това ако гледаш технически на нещата, а не от фенщината.
                              Ако гледаш от очите на сектант, то правиш компромис с генерацията на автомобила, за да може да се доближиш до приготвените финанси. Това главно при БМВ. При Алфа е евтинко и много по-лесно може да си позволиш последната Алфа, че и без това е с части и технологии от преди 3 поколения БМВ-та.
                              :rol
                              A20DTH ЖТД ама не баш
                              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                              Comment


                              • Добре. БМВ 320д около 2009-2010 вървят между 16 000 и 20 000 лева в момента - според зависи от оборудването, състоянието, оптимизма на продавача и т.н. Приемаме, че средната цена е 18 000 лева. Ако ми намериш 159 2.0 JTD в нормално състояние и на под 180 000 км, не с десен волан за 9 000 лева, имаш 1000 лева награда от мен. Айде да видим сега дали верно толкова ги разбираш или си плямпаш глупости да се правиш на много светнат.

                                ---------- Post added at 14:55 ---------- Previous post was at 14:48 ----------

                                Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                                Ами не, евтина като Алфа.
                                Едно БМВ 3-ка на пазара в момента е минимум 50% по-скъпо от алтернативна 159-ка.
                                Както и една Ф11-ка е 2х по-скъпо от моя Опел. Та така. Ако беше на цената на Опел аз нямаше да карам Опел, най-вероятно. Ама така де. Гледаш колкото се може по-евтинко, пък и да ти хареса и започваш с компромисите. Това ако гледаш технически на нещата, а не от фенщината.
                                Ако гледаш от очите на сектант, то правиш компромис с генерацията на автомобила, за да може да се доближиш до приготвените финанси. Това главно при БМВ. При Алфа е евтинко и много по-лесно може да си позволиш последната Алфа, че и без това е с части и технологии от преди 3 поколения БМВ-та.
                                :rol
                                Сега виждам, че ми говориш за F11. Сравняваш модели, дето на единият годината на спиране на производството му е годината на пускане на другия. Кво да говорим повече ...
                                Last edited by koolio; d.m.y г., 17:52.
                                Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                                AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                                Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                                Comment

                                Working...
                                X